morgen is het zover - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Corlinda Heijde - WaarBenJij.nu morgen is het zover - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Corlinda Heijde - WaarBenJij.nu

morgen is het zover

Blijf op de hoogte en volg Corlinda

07 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Morgen is dan eindelijk zover.
Na een hoop geregel kunnen we morgen eindelijk vertrekken .
De toetsen zijn achter de rug, en een super leuk afscheidsfeestje gehad met familie en vrienden.
is het nu tijd voor mijn stage in het Diakonessenziekenhuis.

ik probeer jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen in Suriname.

jullie horen weer van me.

liefss Corlinda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2014

morgen is het zover
Corlinda

ik ben Corlinda 20 jaar. voor mijn opleiding ga ik 5 maanden naar Suriname (Paramaribo). daar hoop ik stage te lopen in het Diakonessenziekenhuis. ik heb er super veel zin in :)

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 2284

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 Februari 2014 - 08 Juli 2014

Suriname

Landen bezocht: